Ilyen volt, ilyen lett

Tudjátok, a suszter meg a cipője... Hónapok óta nézegetem a fiam borzalmas ágyterítőjét. Most végre rászántam magam, hogy újat varrjak. Azaz, mivel csak a fedlapja ment tönkre, a régi alapra varrtam rá az újat. Díszítésként a zsebes tárolónál is használt menőmanót varrtam rá.


Megjegyzések

Kathy üzenete…
Irto jok a szinei!
Na es ez a meno mano! ??? :)))))
a Matula ikrek üzenete…
Úgy néz ki, hogy a "susztercipő" projekteiddel jól járnak a gyermekeid! :o)
Ez is nagyon jó lett!
Arenn üzenete…
Szia! Segítséget szeretnék kérni! Kaphatok egy emil címet amire írjak! magyarenn@gmail.com
Mák üzenete…
Szuper lett!!Nagyon jó a pirosemberke:D!
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen lányok. A menőmanót a neten találtam, én sajnos nem igazán tudok rajzolni még pálcikaemberkét sem :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci