2 X 20

20 éves lettem. Ráadásul duplán, úgyhogy jogos, ha kétszer olyan boldog vagyok, mint 20 éve :)
Azon (fiatal) olvasók számára, akiknek ez hihetetlen, összegyűjtöttem, hogy miért is:
- van szép, egészséges (kopp, kopp, kopp) családom, szerető férjem, tökéletes gyerekeim...
- akik ráadásul elég nagyok ahhoz, hogy viszonylag önellátóak legyenek, de elég kicsik ahhoz, hogy elhalmozzanak szeretetükkel
- ennyi idő alatt megtanultam mit érek, miben vagyok jó, miben gyenge. Nem akarok folyton megfelelni elérhetetlen ideáloknak, elvárásoknak, szokásoknak, embereknek. Mindaddig míg nem bántok vele másokat, úgy élek, ahogy nekem jó
- már nem akarom megváltani a világot, de még van bennem lendület, erő, kíváncsiság
- (még) van kellemes munkahelyem
- van tető a fejem fölött, nincsenek napi filléres anyagi gondjaim (ami nagyrészt annak köszönhető, hogy addig nyújtózkodom, ameddig a pénztárcám ér). De nem vagyok gazdag, sőt még jómódú sem, nem nyomaszt a vagyon súlya :) 
- sosem voltam szép, nem zavar, hogy egyre inkább nem :) Szintén mázli, hogy hízásra hajlamos vagyok, ezért már gyerekkoromtól figyeltem mit, és mennyit eszem (vagy inkább nem eszem :), így viszont az elmúlt 20 évben mindössze 2-3 kilóval gyarapodtam. Nem esik nehezemre tükörbe nézni, szeretek öltözködni, mértékkel követem a divatot is. Nem akarok 20 évesnek látszani, de szeretem, ha jól nézek ki. NŐ vagyok, ez nem korfüggő.
- van egy hobbim, azaz egy HOBBIM, ami minden jó fölött egy bónusz, egy külön kis ajándék :)

A tárgyilagosság kedvéért azt is összeírtam miért nem jó 40 évesnek lenni:
-
-
-
-
Éljenek a negyvenesek!

Megjegyzések

Julcsi üzenete…
Ez! Ez az! Ez az!:)))))
Isten éltessen!
motymoty üzenete…
Boldog születésnapot!
BCili üzenete…
Hát igen, olyan boldogságos és elégedett lett ez a bejegyzés, hogy még 2x20 at legalább kívánok neked! S hiszem akkor is ilyen boldog leszel, ha nem még boldogabb!
batorba üzenete…
Nagyon sok boldog születésnapot kívánok..én is az idén töltöttem.:-)))
Én meg azt vallom, hogy minden kornak meg van a szépsége!:-)) Igaz!???:-)))
mmama üzenete…
Isten éltessen sokáig !
Amaranta üzenete…
Nagyon sok 2X20 szülinapot még, ilyen boldogságban. És azt is írdd mellé, hogy szép vagy! Kérdezdd csak meg a férjedet :-)
Vera Násfa üzenete…
Olyan nagy öröm volt a soraidat olvasni! S lehet, hogy a vonásaidat nem tartod szépnek -mi itt írhatunk róluk bármit, ha nem hiszed el :-) -, de az életöröm, megelégedettség ragyogóvá tesz!
Még sok-sok szép örömmel teli évet neked!
Ledorka üzenete…
Így kell ezt megélni! :)) isten éltessen sokáig!
Vacskamati üzenete…
Isten éltessen, s tartsa meg az optimizmusod, hogy a 3x20, 4x20 stb... évfordulódon is hasonló pozitív gondolatokat ossz meg velünk!

És - személyesen ismerve állíthatom- bizony, hogy szép vagy! Ez nem csak a rizsa belső szépség szöveg, hanem a harmonikus, mosolygós külsőd. Is. :)

Boldog szülinapot! :D
Erika üzenete…
Egyetértek minden egyes szavaddal!

Nagyon szép, boldog születésnapot kívánok neked!
SDAnita üzenete…
Boldog szulinapot ! A bejegyzesedbol is latszik : orkke fiatal leszel ! :-) Szep napot neked !
KisMesterek üzenete…
Ezt a bejegyzésedet körbe kellene küldeni, az összes önértékelési problémával küzdő felnőtt nőnek!! IGEN!!!Nem csak a húszéveseké a világ!!!!Boldog születésnapot, rokonlelkecském!!
Erzsébet üzenete…
Boldog születésnapot! Igen, egy nő a 30-as - 40-es éveiben van a csúcson. Már nem éretlen, felelőtlen, de még nem öreg, hogy ne tudná véghezvinni az akaratát.
Unknown üzenete…
:-) Boldog szülinapot!!!!
Unknown üzenete…
Boldog születésnapot és gratulálok a szép családodhoz! Öröm olyan emberekkel találkozni akik meglátják és értékelni is tudják, azt amijük éppen van. Csak igy tovább. :)
Veronika üzenete…
Én is boldog szülinapot kívánok. és még soksok ehhez hasonlót! Remélem én is ilyen boldog leszek! Gratula, hiszen az ember saját maga sorsának kovácsa!
Mázsa Viki üzenete…
Isten éltessen sokáig még 2x40 évig. :)
stiglinc üzenete…
Csatlakozom az előttem szólókhoz és kívánok neked hasonló jókat még nagyon sokáig!!!
Én is akkoriban éreztem magam a legjobban a bőrömben, de ma is elégedett vagyok - szerintem te is az leszel, mert megvan benned az ehhez szükséges tehetség:-)))
Ili üzenete…
Még egyszer, nagyon boldog születésnapot kívánok!
Ittam a szavaid!!!!
Én kb. így érzem magam 59 évesen, de nem tudtam volna ilyen szépen meg fogalmazni!!
Éljenek a negyvenesek ilyen boldogan, ahogy Te!!!!!
katafolt üzenete…
Jó kis összefoglaló :D, boldog születésnapot ! Nekem sem volt semmi bajom a negyvennel, sőt, nem értettem, néhány barátnőm hogy tud ebbe belehalni...azóta azért volt pár rosszabb pillanatom is ;-),de az olyanról már tudjuk, ahogy jött, úgy megy.
csigaszabo üzenete…
Isten éltessen sokáig! Kívánom, hogy kápráztasd a környezetedet ilyen derűvel még sokáig!
Mona üzenete…
Sok boldogságot! Hát, én nem gondoltam volna, hogy mennyi az annyi :) A szépségedről dologgal meg vitába szállnék! :))))))
krisz üzenete…
Boldog szülinapot!Aki ilyen pozitivan gondolkodik az biztsan a 4x2o-is ilyen derüvel és optimizmussal fogja ünnepelni!Nagyon jó volt olvasni!!!!
a Matula ikrek üzenete…
Boldog Születésnapot!!!
Még jópárszor 20-at!
Mindet ilyen kiegyensúlyozottan!!!
Ibcsy üzenete…
Isten éltessen még sokszor 20x:-)))
Belinda üzenete…
Úgy van, úgy van (sőt, egyre jobb lesz!;o) Isten éltessen továbbra is ebben a szellemben!
Marcsi üzenete…
Nagyon sok boldogságot Neked és a családodnak! Tetszik ez a pozitív hozzáállás! Már csak pár hónap és én is megünneplem ezt a szép kerek évvfordulót.
Névtelen üzenete…
Boldog Szülinapot, most én kívánom Neked viszont:) és Te pontosan olyan helyes vagy, mint a babáid ne szerénykedj!
Hajni üzenete…
Isten éltessen sokáig! Kívánom, hogy ugyanezeket a szép gondolatokat oszd meg velünk 4*20 évesen is.
hekka üzenete…
Nagyon sok boldog szülinapot kívánok! Olyan jó volt olvasni, már várom! :)
Emi üzenete…
Isten éltessen! Legalább olyan boldog születésnapot kívánok neked, mint amilyen ma nekem a 3X10+1. volt :)
illesreka üzenete…
Kedves Aledi!
Nagyon boldog születésnapot!!!:-))) Remélem, én is ilyen bölcs és elégedett leszek 10 év múlva!:-)))
Aledi üzenete…
Hú lányok, annyira kedvesek vagytok! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek. Egészen meghatódtam, pedig nem is vagyok olyan (vagy mégis? :)
Emi, valóban? Nahát, Isten éltessen!
Kathy üzenete…
Nagyon nagyon boldog szulinapot kivanok Neked!!!:))))
Szilvia üzenete…
Szeretnék én is Boldog Születésnapot kívánni Neked! Jó volt olvasni a soraidat!:)
Skippo üzenete…
Boldog szülinapot, s kívánom, hogy még a 4x20-at is megéld, hasonlóan pozitívan! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci