Julcsi baba

Nagyon szeretem a vöröshajú Zsuzska babámat, ideje volt, hogy készüljön egy hasonló hajszínű Waldorf jellegű baba is. Ez a zöld fonal meg annyira puha, finom, jó minőségű, magam is szívesen viselném, de sajnos csak egy matring volt belőle. Így viszont Julcsi baba kapott cipőt, sapit, pelerint belőle.




Megjegyzések

Piroseper üzenete…
Julcsi baba nagyon kedves lett! :)
mmama üzenete…
Aranyos ! Én is kedvelem a kötött kiegészítőket babán(is) .
Julcsi üzenete…
:))) A névadás külön :)))))
illesreka üzenete…
Nagyon aranyos lett! És a kiegészítői csodálatosak!:-))) És imádom az őszi színeit (én is;-))!!!
Unknown üzenete…
Ó de tünemény egy baba! Valami kellemes báj sugárzik a babáidból, ami miatt még a felnőtek is szeretnének maguknak egy ilyen babát.
bolyet üzenete…
Nagyon szépséges lett!
A "toalettje" valami édes-aranyos-drágaság!Igen, így kell ruhát és színeket választani egy szépséges vörösnek!:-))
krisz üzenete…
Kis vidám fruska!
Móni üzenete…
Gyönyörű! Én is örömmel elfogadnám a gardróbját :)!
patonaifabian üzenete…
A meskán már meggyönyörködtem :)
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Julcsi, bevallom (remélem nem haragszol), valóban te vagy a névadó. Nem tudom miért, de, ahogy kezembe vettem ezt a finom, puha zöld gyapjú-kasmír fonalat, te jutottál eszembe :)
Móni, ebből a fonalból magam is szívesen viselnék bármit (csak lenne aki megköti, meghorgolja :)
KisMesterek üzenete…
A zöld-vörös párosítás az egyik gyengém.-)
zazálea üzenete…
Nekem meg a Váratlan utazás jutott eszembe, köszönöm is! :o)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci