Mert megérdemlem :)

... vagy sem. De tény, hogy rengeteg kedvességet, figyelmességet, elismerést kapok tőletek, amit ezúton is nagyon köszönök.
Legutóbb a szépséges, egyedi világot horgoló Bolyet-től kaptam egy csomagot a szülinapomra. Alig jutottam szóhoz. Gyönyörű piros, virágos pamut anyagok, csipke, szalag, gombok... mindez egy olyan alkotótól, aki saját bevallása szerint nem is szereti a pirosat :) 
Naná, hogy rögtön varrtam belőle ruhát. Először ebből a szépséges virágosból. Fehér szalaggal, farkasfoggal díszítettem. Úgy terveztem, hogy a kardigánjára kerül az egyik behúzott gomb, de annyira tetszett a ruhája, hogy nem akartam eltakarni. Mivel azonban sapkát mindenképp kellett kapnia :), valami kellett még rá, mert furán nézett ki, így egy sálat horgoltam neki.  
Mit is mondhatnék? Ebben a babában két ember szeretete lett belevarrva, remélem látszik :)




Megjegyzések

Móni üzenete…
Hát persze, hogy megérdemled :))).
Nagyon édes lett ez a ruhácska!
Ledorka üzenete…
Mesebeli baba. :)) Annyira szép, és kedves... A ruhája meg maga a tökély! :)
a Matula ikrek üzenete…
Innen nézve határozottan látszik!!! :o)
bolyet üzenete…
De látom ám!!:-))))Éppen most gondoltam Rád, hogy vajon mikor készülnek el a ruhácskák?Hát íme....így teljesüljön minden gondolatom, álmom!:-))
Tökéletesebb és szépségesebb lett mint gondoltam!CSODASZÉP,bár őszintén szólva azért arra számítottam, hogy Te látod majd igazán bele a "rucikat" a textilekbe..én csak laikus rajongó maradok.A horgolt kiegészítők meg csak hab a tortán!Örülök, hogy jó kis "alkalmi párosítás lettünk erre a projectre":-))
Grety Gergaly üzenete…
Szia!

Nekem az lenne a kérdésem ,hogy használsz -e flízt töméshez?
lunki üzenete…
Szia Aledi!
Írtam emailt. Nem tudom, megkaptad-e.

Kriszti
Mona üzenete…
Szépséges!
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Bolyet, mégegyszer nagyon köszönöm. Sorra kerül a másik anyag is hamarosan :)
Grety-G,
Igen, főleg flízt használok, de ez most gyapjúval van tömve.
Lunki,
Nem kaptam meg :(
lunki üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Aledi üzenete…
Lunki,
Igen, most már megkaptam mail-ben is :)
Jandó üzenete…
Gyönyörű és kedves, és irtó jól áll neki a ruha. És milyen remek, hogy már felkészült a hidegebb napokra is. :) Azt hiszem ajándék anyagból mindig nagy öröm varrni.
stiglinc üzenete…
Naná, hogy megérdemled! Ha másért nem, azért biztosan, hogy percenként bírsz elkészíteni egy babát teljes ruhatárral, és hogy egyik helyesebb, mint a másik!
Ili üzenete…
Gyönyörű lett!!!
És mi a neve??? Ki a keresztanyja????
Ibcsy üzenete…
N agyon tetszenek a babáid! És ő tökéletes:-))
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen nektek is lányok.
Jandó,
Igen, valóban nagyon jó érzés volt, ahányszor csak kézbe vettem az anyagot mindig jó kedvem lett :)
Stiglinc,
Kicsit fel vagyok pörögve az biztos :) Ráadásul, amit mutatok, az csak töredéke annak, ami készül, hiszen sok a hasonló. Azt hiszem januárban a gép felé sem nézek.
Ili,
Természetesen Bolyet a keresztanyukája, így Timi baba, így mentettem el magamnál :) De mivel egyelőre csak az Etsyre tettem fel, és a Tímea nem lefordítható, így Elizabeth-ként szerepel.
krisz üzenete…
Igen látszik!Határozottan,ahogy a többi bábádon is!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci