Veronika

Nem vagyunk egyformák, a babák sem azok. Ennek a babócának kicsit nagyobbra sikerült a feje (és gyönyörű kerekre :), mint szokott, úgyhogy nagyobb testet is kapott, és akkor már picit jobban ki is tömtem. Alkatának megfelelően mell alatt két fodorral bővülő ruhát varrtam neki. Természetesen ezúttal sem maradtak el a horgolt kiegészítők. Kicsit talán színesebb, mint az előzőek. A férjem szerint Vera, és én hiszek neki :)




A Meskán várja új gazdáját.

Megjegyzések

kökörcsin üzenete…
Tényleg Vera! Van egy barátnőm, aki Vera és pont ilyen szép színű haja van.:)
Unknown üzenete…
Ó de drága!!!
Ledorka üzenete…
Vera csuda bájos hölgyemény lett! :))
Julcsi üzenete…
Helyszín: tanulószoba.
Cselekmény: anya gépezik, Vera rajzol, anya épp Veronikát nézegeti a gépen.
-Vera! Nézd ezt a babát!
Hátrasomfordít, oldalnézetből rápillant, rajzol tovább
-Tetszik?
Nincs válasz...

Ezt csak azért írtam le, mert amikor a címet megláttam, az első gondolatom az volt, hogy megveszem Veronikának. De így lehet, hogy mégsem:(
Skippo üzenete…
Nem is én vagyok! :P Tuti nem rám gondoltatok?!
Nagyon szép lett. Mégha olyan kis dundi, mint én. :)
Veronika üzenete…
Találó a neve :D Bár rám se nagyon hasonlít, mondjuk jó sokan vagyunk Verák, de mindenképp nagyon csinos lett és nagyon tetszik :)
Skippo üzenete…
Látom egy kis magyarázatra szorul a dolog: Csak azért írtam, mert nagyon sokáig volt ilyen színű hajam. :) Mániám volt a rézvörös séró. Talán még akkor is, amikor Aledivel találkoztunk. De azért nagyképűség lenne azt gondolni, hogy én ihlettem! :P
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Julcsi,
Ó, hát varrsz te Verának gyönyörű babákat. És igen, azt hiszem a gyerekekre kéne bízni, ők rögtön eldöntik, hogy melyik lesz az igazi :)
Skippo,
Igen, mikor találkoztunk tuti, hogy nem ilyen volt a hajad, mint a mostani profilképeden :)
Amúgy a névválasztással most teljesen kívülálló vagyok, hiszen, mint írtam, a férjem keresztelte el.
katafolt üzenete…
Vera? Édes, szép a haja!
Verba_ üzenete…
Здравствуй, Aledi. Очень миленькая, симпатичная куколка! И одежда красивая! И волосы шикарные! Очень здорово!
patonaifabian üzenete…
Olyan csinosak a mostani hölgyeményeid ezekkel a kis kiegészítőkkel.....
illesreka üzenete…
IMÁDOM! És a színei, teljesen levett a lábamról... csodaszép lett, és olyan kedves!!!!:-))) Remélem, lesz még egy lányom is!:-)))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci