Na most aztán sikerült...

... ijesztőt varrnom :) 
Nem rajongok az apró dolgok elkészítéséért, főleg nem, ha kézzel kell varrni. Most az egyszer azonban kivételt tettem, tekintve, hogy a világ egyik legfontosabb emberének készült, nevezetesen a fiamnak :)
Az iskolai szekrénykulcsát szerettük volna egyedivé tenni, így született a szörnyecske, fehér, és fekete műbőrből. A kocka sem mindennapi darab, lusta kockának neveztük el, ugyanis lusta voltam 21 pöttyöt szabni-varrni rá, ezért csak 3-ig vannak rajta, duplázva :) 



Más: Karinánál szépséges horgolt nyakmelegítőt nyerhettek. Lehet pályázni rá, de úgyis az enyém lesz :)

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Szenzációs :))).
Nekünk Fannival bőr manócipő kulcstartónk van, igaz, nem saját készítmény, vásárban vettem.
Belinda üzenete…
Esküszöm, reszketni kezdett a lábam, és azóta rángatózik a szemhéjam, mióta megláttam ezt a rémisztő szörnyeteget!
boGár krea üzenete…
Igazán nem szeretnélek elkeseríteni, de nagyon édes lett az a rettenetes rém! :)
Kathy üzenete…
Azt hiszem ma estere felve fogok lefekudni, nehogy remalmaim legyenek a remsegektol!! Jujjjjjjjjj! :)))))))
bolyet üzenete…
..hogy Te miket tudsz..!:-))
Ők lennének a másik oldal??A "sötét" oldal?

Hát....én egyáltalán nem félek...így képzeltem volna el a Te "rémségeidet"!
Nagyon CUKIK!
toritextil üzenete…
ez a lusta dobókocka-dolog nagyon tetszik :))))
a Matula ikrek üzenete…
Szerintem sem rémisztő, inkább aranyos (kivéve, ha a gazdája rémisztőt szeretne, mert akkor Belindához csatlakozva reszketünk:o))

A nyakmelegítőben viszont ne légy olyan biztos, lehet a a mienk is! ;o)
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
A gazdájának nagyon tetszenek. Mivel csak egy kulcsa van, naponta cseréli őket :)
Katafolt,
Nekem kb. 30 éves kulcstartóm van :) Nem vicc, még a szomszéd néni adta gyerekkoromban.
Belinda, Kathy,
Elalvás előtt inkább nézegessetek mosolygós Aledi babákat, nem venném a szívemre, ha rémálmotok lenne :)
Bolyet,
Hajaj! A sötét oldalamról a férjecském tudna mesélni :))) Viccet félretéve, tényleg nem vagyok képes komoly dolgokat varrni, én már csak ilyen javíthatatlan optimista vagyok.
Toritextil,
A lusta dobókockát a fiam találta ki :)
boGár krea, Matula ikrek,
Nem akart a gazdája sem rémisztőt, békés gyerek :)
hekka üzenete…
A lusta dobókockán nagyon jót nevettem! :))) Aranyosak!
Névtelen üzenete…
Mééég a hideg is kirázott, brrrrr:):):)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci