2010. szeptember 4., szombat

Iskolába készülőknek

Mivel tavaly már varrtam gyerekeimnek strapabíró tornazsákokat, lányomnak meg piperetartót, nem sok varrnivaló maradt a tanévkezdésre. Azért egy furulyatartó készült a fiamnak is. Ugyan ő nem zeneosztályba fog járni, hanem egy nagyon jó gimnáziumba (na, csak kibújik belőlem a büszke anya :), de furulyázni fognak. Kígyót kért rá a fiam, de nem sikerült túlságosan ijesztőre, inkább egy kis kukacra hasonlít  :)
És egy első osztályba lépő kislány szülinapjára készült névre szóló ceruza.

9 megjegyzés:

krisz írta...

Ó,nekem igy nem ijesztőn sokkal jobban tetszik,mintha ijesztene!

hekka írta...

Nagyon helyes furulyatokot varrtál. De szerettem volna én is ilyet! Nekem mindig a gyári műanyag volt... :)

Piroseper írta...

Nagyon jók lettek! :)

katafolt írta...

Jók lettek, olyan vidámak! Ilyensmi ceruzát láttam valahol ablakpárnának is...

Kaoka írta...

Nekem inkább baby kígyónak tűnik. :)

patonaifabian írta...

Ő jó lelkű kígyó. Te is tudod nem mindegyik mérges, vannak örömködők is:))

Ibcsy írta...

Nekem is jobban tetszik, így mintha mérges kígyó lenne:-))Jó lett!

lilla írta...

A ceruza dísz, vagy tolltartó? Szépek lettek, különösen, hogy az én kislányomat is így hívják :)

Aledi írta...

Köszönöm lányok.
Hekka,
Nekem még furulyám se volt, matek-fizika osztályba jártam, minden más tantárgy mellőzve volt :(
Lilla,
Nem tolltartó, csak simán ki van tömve, a gyerekeim egymás püfölésére használják :)