Nyári manó... télen

... és fiú változatban. A karácsonyi manóm ugyan fiú, de ez a vidám, sárga nyári manó eddig csak kislány változatban készült. Most azonban (megrendelésre a szépséges kristályokat csiszoló Gabinak), fiú változatban is megvarrtam. És újra megállapítottam, hogy szeretek fiú babát varrni :) Tulajdonképpen csak a haja volt probléma, ugyanis míg a lány változatnak csak fel kell varrni a copfjait, értelemszerűen fiúnál ez nem működik. Úgyhogy a Waldorf babák mintájára alapot horgoltam, majd ebbe húzogattam be a hajszálakat. Szerintem kedves kópé lett.




Megjegyzések

Thea üzenete…
Hogy ez (is) milyen helyes!
Marika üzenete…
Nagyon aranyosak a babáid:)
Szabó Zsófia üzenete…
De édes! Olyan, mintha szénából lenne a haja! :o)
a Matula ikrek üzenete…
Bizony, hogy helyes kópé!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci