Cilike

Mert hasonló a ruhája, mint Cili babának. Viszont kékszemű, és táskája van. Ez a zöld fonal meg... nagyon szerettem :)

 És, kérésre, kapott egy pizsamát is. Ez is nagy kedvencem most.

 An other Waldorf style doll with crochet accesories, and PJ :)


Megjegyzések

katafolt üzenete…
Olyan kis finomka :)
Amaranta üzenete…
Azért azt be kell látni, hogy a pizsama is fontos kellék az egyébként is csodásruhatárba. Nagyon tetszik ez a babád is!
patonaifabian üzenete…
Hópihés a rucija! Nagyon kis téli nőci....és hát ez a pisztácia szín...vagy tengerzöld....vagy mit tudom én szemet pihentető!
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok. Igen, finomka, azt hiszem ez a jó szó rá. Bár én szeretem a nagyon színes babákat is, ez a visszafogott most nagyon a szívemhez nőtt.
És hát a pizsi... ahogy megláttam ezt az anyagot tudtam, hogy a tervező is babapizsamának szánta, hát nem? :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci