Karácsonyi készülődés

Eszemben sincs dicsekedni a gyerekeimmel, sosem tennék olyant :), de a lányom igazán tehetséges kézműves.
Ezt a kis angyalkát készítette fehér papírból teljesen a saját elképzelése szerint. Szerintem aranyos :)


Ezeket a karácsonyfadíszeket pedig az Otthon Adventi mellékletéből nézte, Apuci hajtogatott neki drót vállfákat hozzá, a többi az ő műve.


Megjegyzések

katafolt üzenete…
Nagyon ügyes, tényleg, nem vagy elfogult. Mondom én, teljesen pártatlanul :)
Vacskamati üzenete…
Szerintem is nagyon ügyes.. pedig engem aztán semmi rokoni szál nem fűz az Aledi familiához.. :D
Az pedig külön elismerésre méltó, hogy saját elképzelését ilyen szépen megvalósította.. Hiába, a jó példa a legjobb nevelőeszköz.. :D
Ili üzenete…
Csak nyugodtan dicsekedj, nagyon szívesen nézegetjük az ügyes kézműves palánták munkáit.
Nem tudom kitől örökölhette a tehetséget az ilyen alkotásokhoz???
Gratulálok neki!!
Persze nem is tudjuk hány éves?? Ha megtudjuk akkor ájulunk el!!!
a Matula ikrek üzenete…
Csudaszépek! :o)
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Katafolt, én is teljesen elfogulatlan vagyok a te gyerekeiddel :)
Vacskamati, mikor a kis vállfás díszeket készítette, megjegyezte, hogy ezeket természetesen nem szabad eladásra, hiszen nem saját ötlet. Hogy honnan vesz ilyeneket! :)
Ili, azt azért nem hiszem, hogy el kell ájulni tőle :), de tény, hogy szeret alkotni, mint minden gyerek. Csak sajnos a jó magyar nevelés, aztán kiöli belőlük ezt a képességet. 8 és fél éves egyébként, nem olyan kicsi.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci