Szülinapi zsúr

Mázlista a lányom. Nemcsak azért mert szép, okos, és tehetséges :), hanem, mert a bölcsődétől kezdve kitűnő nevelők, és aranyos gyerekek veszik körül. Óvodai csoportja is hihetetlenül összetartó, tüneményes társaság volt. Olyannyira, hogy, bár már harmadik éve befejezte az ovit, egy volt csoporttársa mai napig meghívja a szülinapjára. Természetes, hogy egy ilyen kedves kislánynak készítünk valami s.k. alkotást is.
Miután mindenki fém keretes tárcákat, táskákat, bugyrokat készít, úgy gondoltam ideje nekem is kipróbálni. Virágos pamutvászonból készült az első, csíkos béléssel, horgolt virággal díszítve.


A lányomnak meg mintás bársonyból varrtam egyet.

Jó móka, fogok még készíteni.

És alkottunk még két egyforma gyűrűt is a lányoknak, bőrből, gyöngyből.



Gifts for a 8 years old little girl, and for my daughter too.




Megjegyzések

Ledorka üzenete…
Mesések! :)) Kedvem támadt tárcát varrni. :D (Nem fogok, nem érek rá... csak gyönyörködöm nálad. :) )
patonaifabian üzenete…
Csini darabok....a bársony mi más ami nekem a szívemhez közel áll:)
Ibcsy üzenete…
Nagyon szépek lettek! Nekem is a bársony, mert az én színeim és mert bársony:-)
Belinda üzenete…
Gyönyörűek!
Ibolya üzenete…
Na most akkor, az mind szép, hogy gyönyörűek, de hol lehet iyen fémkapcsot, abroncsot, csattintót kapni???? Köszi.
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Lidércke, jobb is ha nem kezdesz bele, ha nem érsz rá, nehéz abbahagyni :)
Patonaifabian, Ibcsy, én is imádom a bársonyt, főleg a mintást.
Ibolya, innen lehet rendelni: http://fabtextil.hu/spl/843285/FEM_TARCA_TASKA_KERETEK
Jucus üzenete…
Szuperek! Nekem is van itthon 2 méret is, de még nem volt bátorságom hozzáfogni. A legközelebbinél esetleg leírod hogyan kell?
a Matula ikrek üzenete…
Mindegyik gyönyörű, tényleg szerencsés a lányod, azokon túl, amiket te felsoroltál, az ügyes anyukája miatt is! :o)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci