Személyesen

... mégiscsak más. Különösen ebben a virtuális világban. És mégsem más. Mert "átjön" az a számítógépen keresztül is, hogy ki az, aki közel áll az emberhez. Érdekes módon, akit kedvelek a neten azt kedvelem élőben is, olyan az első találkozás is, mintha rég nem látott kedves ismerőst látnék. Kicsit rácsodálkozom, mert az apró kis profilkép nem biztos, hogy elég, nem derül ki pl. ki milyen magas, alacsony, vékony, avagy gömbölyű... De az első másodpercek után ez már nem is számít, ott van az ember, aki a blogján keresztül kicsit beenged az életébe (akkor is, ha csak varrásról ír :), és örülünk egymásnak. Lehet vitatkozni persze az internet káros hatásáról, de én nem egy kedves barátra leltem általa. Az alkotások meg..., na azok minden esetben szebbek, mint képeken. Megfogni, simogatni, részleteiben megvizsgálni, az az igazi. 
Köszönöm mindenkinek, aki kibújt a gép mögül, és részt vett a mai rendezvényen. Kedves vásárlómnak, aki értem jött el,  külön köszönet, egészen meglepődtem, meghatódtam tőle :)

Ginának meg ezer puszi, mert nemcsak bevállalta a szervezéssel járó idegeskedést, de egy szuper kiállítást is összehozott.

Képeket nem készítettem (csúnya dolog, tudom :), szerencsére voltak nálam rendesebbek, majd ott lehet nézelődni.

Csere-bere játék is volt, én egy virágos, szürkés-barna macit vittem:


és nagy örömömre Krizantám szuper kulcstartóját kaptam. Köszönöm innen is, már be is üzemeltem :)



Voltak árusok, naná, de hihetetlen önuralommal nem vettem semmit, mert már nincs egy centi hely a lakásban, év végéig csak akkor veszek akár fél méter anyagot is, ha előtte egy métert elhasználtam :)

Sajnos sok-sok finom süti is volt, amit persze végig kellett kóstolni (úgyhogy most míg a család vacsizik, én blogot írok :) Igazi műalkotás is volt közte, remélem lefényképezte valaki Szarvasmici férjének (!) remekművét,  mindenesetre abból is ettem, pont olyan finom volt, mint amilyen szép. 
Én a fiam kedvenc mákos patkóját sütöttem, kérésre itt a recept is, egy ősrégi Nők Lapjából származik, Lajos Mari receptje:

Mit is mondhatnék, így a végére, remélem Gina elfelejti a szervezéssel járó macerát, és jövőben veletek ugyanitt! 

I was in a creative blog meeting, and met old and new friends.  It was also organized a swap. I give a bear, and get a key ring. It was a very pleasant day :)

Megjegyzések

Fércművek üzenete…
Köszi a receptet. :))
F.Gina üzenete…
Én meg köszönöm a posztot, veled mindig öröm találkozni :)) Pussz
BCili üzenete…
Nagyon jól volt a találka, s boldog vagyok hogy nem hagytam ki, végre találkozhattam még több emberrel és nem is írhattad volna másképpen! Van aki olyan mintha régi ismerős lett volna, hiába csak most találkoztunk először, s pont olyan mint reméltem :) Ettől rendkívül boldog napom lett!
Nagyon köszönjük Patinak adott babát, végül mégis az övé lett, mert ahogy este ránézett és le se vette róla a szemét, hát az majd igyekszem megörökíteni neked! Örülök, hogy megismerhettelek személyesen is!
Krizantám üzenete…
Ó, a szívemből szóltál! Mert tényleg én is így érzem: aki szimpatikus az írásai, alkotásai alapján, az a személyes találkozáskor is... :-)))
Örültem, hogy vééégre megismerkedhettünk élőben (is) és a szűnni nem akaró beszélgetéseknek is!
(Ha nem bánod, kölcsönveszem majd a kulcstartós képeket, mert olyan friss és ropogós, hogy nekem nincs is róla fotóm!)
A lehető legjobb helyre került a csere-berén ez a kis kerekség!!! ;-)
Huligánlány üzenete…
A tiéd volt a mákos? Nyamm, ízlett!!! Pál úr sütije nálam lapul a gépen, de olyan hosszú és sűrű volt a napom, hogy csak holnap varázsolom ki belőle. (Miután elrongyoltam a cserebere után, még volt egy bemutatóm és egy vásárom, szóval érthető, ha hulla vagyok)
Jó volt találkozni Veled is!
bemka üzenete…
De szeretnék .....egyszer én is ott lenni :)
Ibolya üzenete…
Tetszik a mackó...macirajongó vagyok. Minden macit, mackót, medvét, medve uraságot szeretek.
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Fércművek, szívesen. Bár így lebuktam, mert kiderült, hogy lespóroltam róla a csokimázt :)
BCili, nagyon szívesen, sajnálom, hogy nem készültem valami fiús dologgal.
Krizantám, friss, ropogós, és szépséges :)
Huligánlány, amilyen energiabomba vagy, feltételezem ez egy átlagos napi programod :)
Bemka, talán egyszer összejön egy határokon átnyúló találka. Szép is lenne :)
Ibolya, köszönöm. Érdekes, hogy alig varrok állatokat, de macit varrni imádok :)
Juhizs üzenete…
Ebből a mákosból én nem is kóstoltam :-( mire az asztalra került jól laktam a többivel.
No, majd legközelebb :-) :-)
(Én fogdostam a babáidat, mikor nem láttad - ők meg nem tiltakoztak :-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci