Nevesincs baba

Bár megrendelésre is szoktam dolgozni, jobb' szeretem, ha saját örömömre készül egy baba, amit lefényképezek, felteszek a boltba, majd annyira megtetszik valakinek, hogy megvásárolja. Ennél már csak az a kellemesebb, ha rögtön az elkészülte után meg szeretnék venni. Ez a baba is még meleg volt :) mikor gazdára talált, még el sem kereszteltem, de biztos vagyok, hogy az új tulajdonos majd talál hozzá méltó kedves nevet.


A no name doll :)

Megjegyzések

Bertha üzenete…
ES...PRECIOSA FELICIDADES!!!

sALUDOS Y ENCANTADA DE CONOCERTE.
Amaranta üzenete…
Olyan édes lett a kis pofija! A ruciját is dicsérem persze, de az arca az most nagyon megfogott, valahogy sokkal jobban mint a többi.

Az a virág a sapkáján, milyen nagyon jó ötlet!
Abile üzenete…
Nagyon aranyos lett! Látom, őt már melegen öltöztetted az őszi időjárásnak megfelelően! :D
Edit üzenete…
Olyan kedves arca van ennek a babanak, nem csoda, hogy azonnal gazdara talalt! Nagyon tetszik a ruhaja is, tenyleg mar egy kicsit oszies, es nagyon csinos :)

Remelem egyszer nalunk is eljon a megfelelo alkalom, a megfelelo szemely, akinek majd sok szep Aledi babat vasarolhatunk :)
Ledorka üzenete…
Én is megértem, hogy rögtön gazdára talált. :)) Tündéri!
Mona üzenete…
Kedves, mosolygós! Nálunk minden baba Zsófibaba :)
Eta üzenete…
Nagyon bájos. (De az enyém szebb :o)))) )
Ibolya üzenete…
Tündéri. Én is elfogadnám...
hekka üzenete…
Ó, igazi kis erdei tündér! :)
Hella üzenete…
Nagyon aranyos!:-))
Kathy üzenete…
Nagyon edes ez a kis babus! :))
Aledi üzenete…
Gracias Bertha :)
Köszönöm lányok.
Amaranta, tulajdonképpen azért tanultam meg horgolni, hogy virágokat készítsek, imádom :)
Abile, igen, most már jönnek a kötött, horgolt kiegészítők.
Edit, állok elébe :)
Mona, nálunk meg sok-sok Lili baba lakott :)
Eta, nekem mindig az utolsó a legszebb, tehát most éppen ő :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci