Játék egy mackóért

Azt nem árulom el, hogy hány évet töltöttem tavaly novemberben, mindenesetre pénteken lesz az 50. névnapom. Gondoltam, ennek örömére játsszunk egyet!

Azok között akik 2021.01.31., vasárnap éjfélig hagynak itt egy megjegyzést, ezt a vidám, virágos maci sorsolom ki. (A nyereményt csak Magyarországra postázom.)

Mindössze egy egyszerű kérdésre várok választ: mit szeretsz a korodban, miért jó annyi évesnek lenni, amennyi épp vagy?



Megjegyzések

Nagyon cuki maci! :)
Mangold Erika üzenete…
Igazi ölelni való maci , nagyon szép az anyag is :)

Onozo Vincéné üzenete…
63 éves vagyok és szeretem a koromat,mert látom a csodalatos unokáimat -vidámságukat,örömüket -,imadok velük lenni,Márciusban megszületik a negyedik picurka is,ami főleg “felturbóz” még jobban.A Kis jövevénynek szeretnem ezt a csodalatos macikàt megnyerni.
Muzsik Ilona üzenete…
Szia! Annyira nem szeretem a koromat de azt szeretem benne hogy már Sok mindenben tapasztaltabb lettem 😁 mm
Simon Anita üzenete…
Kedves Aledi!
33 éves vagyok, és számomra ez csak egy szám. Legbelül néha fiatalabbnak, néha idősebbnek érzem magam! :)
Silerika üzenete…
Már nyugdíjas vagyok, 40 év szolgálat után. Végre magam osztom be az időmet, horgolok, varrok! Unoka kérésére hol bébiyoda, hol amung us....! :) A foltvarrás is a szenvedélyem, az újrahasznosítás is foglalkoztat.
Kati üzenete…
Tudok jatszani a kislányommal és elvezni vele minden pillanatot!
Kiki1996 üzenete…
Azt, hogy megadatott, hogy fiatal anyuka legyek:)
Naori üzenete…
Igaz elmúltam 30, ami néha kicsit fura, de szeretem az élet apró dolgait, mint a madár csicsergést, egy kellemes szellőt.
Jucus üzenete…
35 éves vagyok, a legjobb kornak érzem, mert még fiatal vagyok, de már kellő tapasztalattal rendelkezem, és úgy érzem, hogy még nyitva áll előttem minden lehetőség.
Angie üzenete…
Én szeretem a koromat, már nem azzal foglalkozok, hogy másoknak megfeleljek :) Unokázok, varrok, és amint megint lehetséges, felülök a repülőre :)
Molnárné Csilla üzenete…
35 éves vagyok, és szerintem pont ez a kor, amikor az életem kiteljesedett. 3 fiú anyukájaként (10,8 és 3 évesek), elég fiatalnak érzem magam, hogy őket önfeledten tudjam nevelni :) , de egyben elég sok tapasztalatot is szereztem ennyi idős koromra. Azt viszont sajnálom, hogy anyukám már nincs köztünk 6 éve, néha még nagyon nagy szükségem lenne rá. :(
SassVivi üzenete…
30 éves leszek áprilisban. Annyira nem várom. Mégis büszkén nézek a tükörbe, mert egy gyönyörű 6 éves kislány anyukája vagyok. Édesanya vagyok, annak ellenére, hogy meddő vagyok,az orvosok is csodaként tekintenek a kislányomra. Összességében büszkén lépek a 30as korosztályba. A maci pedig gyönyörű ❤️
Névtelen üzenete…
Én nem szeretem most a korom, megvisel az idő múlása....35-nél megállítottam volna...de azért jó, hogy mások szerint jópár évet letagadhatok :) viszont belül örök gyerek...babák, macik mindenféle imádat van
"eszterbeszter"
Zsuzsmi üzenete…
35 éves vagyok. Ezt most tökéletesnek érzem, mert a kislányunkkal teljes lett a csaladunk. Meg is állítanám most az időt.
Ladybird üzenete…
39 éves vagyok, idén lesz a 40. születésnapom. Sajnos már nem tudom a szüleimmel ünnepelni, de igyekszem továbbvinni a Tőlük kapott értékeket.Remélem, hamarosan újra visszatalálok a harmóniához. Minden életév kivételes, egyszeri, megismételhetetlen. Öleljük hát szeretettel magunkhoz.
Névtelen üzenete…
Minden kornak meg van a maga szépsége :) SzIlvi
Szilvi üzenete…
Szeretem a koromat, 50 éves vagyok, mert az időhomok túl gyorsan pereg és csak kapkodjuk a fejünket, hogy lépést tudjunk tartani vele. :)
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen mindenkinek, aki játszott velem. A véletlenszám generátor a 16. számut, azaz Ladybird-t sorsolta ki. Kérlek írj üzenetet, és küldöm a macit.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci