Itt vagyok...

...megvagyok, ha hiányoltatok volna Nem tűntem el, csak rengeteg dolgom volt az elmúlt két hónapban. Beköltöztünk a házba. Jó nagy rumli van még, de máris nagyon szeretjük. A kis kert... hát az valami csuda dolog :) Igazán csak az értheti mit érzek, aki maga is társasházban élt egész életében. 
A dolgozószoba ideiglenes raktár, mindenes szoba, de azért ma már pakolgattam benne egy kicsit. Van egy sebtében összedobott asztalom, és már varrtam is. Sokat. Függönyt főleg :)

Ez a kis manó még a régi lakásban készült csak nem volt időm fotózni.

Több kép a Meskán.

Megjegyzések

bemka üzenete…
de jó, hogy jönni fogsz gyakrabban :)Manóka ismét aranyos.
Amaranta üzenete…
Már nagyon hiányoltalak én is , meg a babákat!

Édes a manó :-)
a Matula ikrek üzenete…
Mi is hiányoltunk, de belátjuk, hogy egy új, ráadásul kertes házat belakni olyan feladat, ami nehéz, fárasztó, és közben még ki is kell élvezni! :o)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci