És egy manólány...

... mert imádom :) 
Ugyan még nagyon alakulóban van a "babaszobám", de ilyen kedves megrendelést nem tudtam visszautasítani. Réka nagyobbik lányának készült egy nyári manó három éve, aki a Lola nevet kapta. Most pedig az időközben született kisebbik tündérke is kap egyet.
Az eddig használt mályva színű fonalam sajnos elfogyott, úgyhogy most kissé sötétebbet használtam, de nekem így is tetszik.


Summer elf for a little girl.

Megjegyzések

Kathy üzenete…
Nagyon aranyos, O a kedvenc babam! Egyszer majd nekem is kell egy ilyen.:))
Ili üzenete…
Nagyon szép sötétebb hajjal is! Jó, hogy már kezdesz varrogatni!! Hiányoznak a babáid!!
Ibolya üzenete…
Milyen gyönyörű színű fonalból van a haja!!!! És ez a nyakigláb termet...!!!Édes.
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Kathy, állok elébe :)
Ili, köszönöm, nagyon kedves vagy. Nekem is nagyon hiányzott már a varrás :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci