Rita baba

Réka babánál már használtam a szépséges mintás bársony anyagaimból, ez most egy másik modell. Nagyon színes, virágos, így szolid fehér blúzt, csipkés alsószoknyát varrtam hozzá. Zöld cipellőt horgoltam neki, és a ruha ívét is hasonló színű cérnával díszítettem. Terveztem neki sapkát is, de nem kért :)
Ha szeretnéd, írj email-t, de megvásárolhatod a Meskán is. 




An other Waldorf-style doll with beautiful velvet floral dress. You can buy it on my Etsy shop.

Megjegyzések

zazálea üzenete…
hát, ha teret még nem is, de babát már elneveztek rólam? :o))) ilyen csinit? nem túlzás ez? :o)
Aledi üzenete…
Ami késik, nem múlik :) És nem, kedves Rita, egyáltalán nem túlzás. A szülinapodon lett kész, így valahogy ez jutott eszembe, remélem nem gond. Julcsi babám is egy nagyon kedves blogtársról kapta a nevét, és mivel lassan kifogyok a lánynevekből, lehet, hogy lesz még folytatás :) De van ennél rosszabb is. Az autóm egy barátnőm után lett (igaz kissé módosítva) elnevezve :)
susie üzenete…
You've made a beautiful dress for Rita !
O Aledi, Hansel and Gretel are fantastic !
Everything is so neatly done as always !

Enjoy your weekend :)
Aledi üzenete…
Thank you Susie. This velvet fabric is a new one and I love it :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci