Babás tali

Többször említettem már milyen sokat köszönhetek a babavarró fórumnak. Nemcsak ötleteket, tanácsokat, lelőhely tippeket kaptam tőlük, hanem, ami fontosabb, biztatást, virtuális, és igazi hátbaveregetést. Négy éves a fórum, jómagam harmadik éve vagyok tagja. Természetesen az éves találkozót most sem hagytam ki. Jó hangulatú, szuper találkozó volt. Köszönöm, lányok :)  Idén olyan szerencsénk volt, hogy egyik külföldön élő fórumozó, Berthe, éppen itthon tartózkodott, és el tudott jönni. Különleges, textilből, és agyagból, papírmasé masszából, fimóból készült babákat készít, és rengeteg jó tanácsot, ötletet adott az elkészítésükhöz, mindenképp ki fogom majd próbálni. A találkozón van meglepi csere-bere, én épp Berthe egy hagyományos Raggedy Ann babáját kaptam, mindössze 18 cm, és csodaszép :)

Sajna nem szeretek fotózni, de találtok képeket, Ahamánál, Kaokánál, PaJulcsinál.

Megjegyzések

Kaoka üzenete…
Kedves Aledi! Örülök, hogy újra találkozhattunk és élőben is megcsodálhattam a babocáidat.:-)
F.Gina üzenete…
Akkor az övé az az érdekes bohóc. Nagyon tetszett Julcsinál. Klasszat kaptál :))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci