Asterix és Obelix

Mikor már azt gondoltam, hogy ötödikes gyerekeknek ciki a farsang, kiderült, hogy dehogy! Bizony, lesz farsang a fiamnál is. 

Néhány éve Asterix volt, nagyon szerette. Most pedig eljött az ideje Obelixnek is. Csíkos lepedőből van a nadrág, ehhez rögzítve kapott egy kis pocakot is.  Műszőrme a mellénye, szürke passzé a sapija. Obelix nem hord pólót, de a februári hidegre való tekintettel úgy döntöttünk kap egy testszínű felsőt. Mivel sehol sem találtam, egy fehér pólót festettem meg, aminek levágtam az ujját. Bajuszot, copfot azért már nem volt hajlandó viselni :)

És itt a három éve készült Asterix is. Hogy milyen kisfiú volt még akkor!



Megjegyzések

a Matula ikrek üzenete…
Ó a két kedvenc rajzfilmfigurám (a sok közül...), ráadásul egy személyben!!! :o)
Nagyon jól megvarrtad mindkettőt, le a kalappal (vagy sisakkal)!
Julcsi üzenete…
De jók! Levi nem volt hajlandó beöltözni már negyedikben sem:(
Mesi üzenete…
Nagyon jó lett, eredeti, vidám, a fiadon is látszik az elégedettség :)
Abile üzenete…
Dejóóó lett! Látszik rajta, hogy szívesen bújt bele! :o)
Mona üzenete…
Nagyon ötletes! :)
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Julcsi, az én nagyfiam néha még olyan kisfiú :) nagyon élvezte.
Ili üzenete…
Nagyon eredeti!!! Tetszik a pocakja!! De úgy látom a fiadnak Is. Nagyon ügyesen megcsináltad :D
Belinda üzenete…
Súlycsoportot váltott!:)
Nagyon jó mindkét jelmez!:-) Jó, hogy így szeretnek még beöltözni!:-)))
Aledi üzenete…
Hehe, Belinda, bizony, a valóságban is :)
Pamlerva üzenete…
Nagyon eredeti és szép:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci