2011. február 23., szerda

Asterix és Obelix

Mikor már azt gondoltam, hogy ötödikes gyerekeknek ciki a farsang, kiderült, hogy dehogy! Bizony, lesz farsang a fiamnál is. 

Néhány éve Asterix volt, nagyon szerette. Most pedig eljött az ideje Obelixnek is. Csíkos lepedőből van a nadrág, ehhez rögzítve kapott egy kis pocakot is.  Műszőrme a mellénye, szürke passzé a sapija. Obelix nem hord pólót, de a februári hidegre való tekintettel úgy döntöttünk kap egy testszínű felsőt. Mivel sehol sem találtam, egy fehér pólót festettem meg, aminek levágtam az ujját. Bajuszot, copfot azért már nem volt hajlandó viselni :)

És itt a három éve készült Asterix is. Hogy milyen kisfiú volt még akkor!



12 megjegyzés:

katafolt írta...

:D

a Matula ikrek írta...

Ó a két kedvenc rajzfilmfigurám (a sok közül...), ráadásul egy személyben!!! :o)
Nagyon jól megvarrtad mindkettőt, le a kalappal (vagy sisakkal)!

Julcsi írta...

De jók! Levi nem volt hajlandó beöltözni már negyedikben sem:(

Mesi írta...

Nagyon jó lett, eredeti, vidám, a fiadon is látszik az elégedettség :)

Abile írta...

Dejóóó lett! Látszik rajta, hogy szívesen bújt bele! :o)

Mona írta...

Nagyon ötletes! :)

Aledi írta...

Köszönöm lányok.
Julcsi, az én nagyfiam néha még olyan kisfiú :) nagyon élvezte.

Ili ( Hugi ) írta...

Nagyon eredeti!!! Tetszik a pocakja!! De úgy látom a fiadnak Is. Nagyon ügyesen megcsináltad :D

Belinda írta...

Súlycsoportot váltott!:)

Montessori Játéktár írta...

Nagyon jó mindkét jelmez!:-) Jó, hogy így szeretnek még beöltözni!:-)))

Aledi írta...

Hehe, Belinda, bizony, a valóságban is :)

PHAEDRA írta...

Nagyon eredeti és szép:)