Virágos táskák

Megint táska. Táskára minden nőnek szüksége van, és hát... nem lehet elég korán kezdeni :)
Ezt az egyszerű, kosárka formát gyakran használom különböző rátétekkel. Most kétszínű anyagból varrtam a táskát, filc rátétekkel díszítettem. Hogy érdekesebb legyen, a filc alá vidám, mintás anyagokat varrtam. Kaptak egy kis különálló filc virágot is szaténszalagra fűzve. Szerintem vidámak lettek. 


Megjegyzések

Kriszta üzenete…
Nekem nagyon tetszenek, főleg az első, a pirosas :)
Kaoka üzenete…
Szépek mutatósak, nagyon eltaláltad. A filc nem fog károsodni mosásnál?
patonaifabian üzenete…
Már megcsodáltam őket a meskán. Annyira tetszik, de főleg a piros:)
Aledi üzenete…
Na igen, nekem is a piros a kedvencem :)
Kaoka,
Ilyen kis méretű filc, főleg levarrva, bírja a mosást. Az igaz, hogy sok használat után kicsit bolyhosodik, de azon lehet segíteni.
bolyet üzenete…
Jaj de szépek!!Főleg a kék!:-))Nekem inkább az de csak a színek miatt mondom!
Különben nagyon szépen felhasználod ezt a piros Ikeás anyagot..valamikor én is vettem belőle...igazából nagyon tetszik... de gyakorlatilag több van mint volt!Hát nem tudom!Majd egyszer elfogy:Mondjuk lehetne bélés egy táskába...aztán sosem lesz táska..!:-))
Móni üzenete…
Nagyon szépek lettek, olyan üdék, frissek, vidámak!
Ledorka üzenete…
Bájosak, vidámak, Aledisek. :)
Mona üzenete…
Mindkettő igazán tetszetős! :)
Eta üzenete…
Nagyon tetszik mindkettő. Zárható, belül is zsebes?
Aledi üzenete…
Köszönöm, lányok.
Bolyet,
Nekem is hatalmas darab van még ebből az anyagból, babaruhának sajnos nem tetszik.
Eta,
Egy kis zsebet valóban kaphatna belül. Nem zárható, ez inkább csak amolyan játék-táska. Cippzárat nem éri meg varrni rá, a mágneszár meg kisgyerek által nehezen kezelhető, és félő, hogy hamar kiszakad.
eszterda üzenete…
Jaj, de nagyon szépek! Mint minden alkotásod!!!:)
krisz üzenete…
Nagyon szepek lettek!Es en azert a kekre szavazok.A piros is nagyon tetszik,de ha valasztani kene....
F.Gina üzenete…
nagyon vidámak :))
Erika üzenete…
Nem is tudom melyik tetszik a legjobban. Mindegyik helyes, vidám hangulatú, nyári kis táska!!
Kathy üzenete…
Nagyon tetszenek a szep tiszta szinek! Imadom ahogyan a szineket osszevalogatod! Egyszeruek, de nagyon mutatosak!
hekka üzenete…
Nagyon helyesek lettek! A kék csobbanós a kedvenc!
Berry üzenete…
Remek darabok! A filcet meg amúgy is nagyon pártolom. Jól hoztad össze őket!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci