Horgo-játék 5. feladat

Ha valaki meg akar tanulni horgolni, vegyen részt egy ilyen játékban. 
A Horgo-blog vetélkedő 5. feladata egy háromszög felhasználása volt. Mikor elkezdtem horgolni, a  mintát mutató ábrák hieroglifáknak tűntek, el nem tudtam képzelni hogyan kell értelmezni őket. Aztán, ahogy jöttek a feladatok megtanultam leírás alapján készíteni dolgokat, videón megnéztem egy-egy nehezebb pálca vagy apasztás elkészítésének módját. Úgyhogy mire az 5. fordulóhoz értem értelmet nyertek a hieroglifák, és első nekifutásra sikerült a háromszögem. Bár a szervezők nagyon kedvesen meghosszabbították a határidőt, tartottam tőle, hogy nyaralás alatt nem lesz időm elkészíteni, ezért még itthon, két bőrönd pakolása közben  készült egy aprócska darab. Magam sem értem hogyan jutott eszembe egy háromszögről a kalap, de, mint utóbb kiderült nem voltam egyedül ezzel az ötlettel. Karina jópofa, egyedi fejfedője persze fényévekre van az én aprócska kalapocskámtól :)
Nos, nálam ilyen kis Barbie kalap született, mely három háromszögből áll.
Köszönöm Jandónak, és Krisztának a nagyszerű játékot. Várom a következőt :)

Megjegyzések

Karina üzenete…
Háromszögből? Csakis kalap lehet, igaz?! Viccet félretéve, örülök, hogy hasonlót alkottunk és nagyon szép a tiéd is, a méret nem számít!
Tényleg jó volt ez a vetélkedő-szerűség, én is sokat tanultam belőle.
További szép nyarat!
katafolt üzenete…
Kétszer is megnéztem, nem akartam elhinni, hogy nálad látok Barbie-t :)
Na de így már érthető ! A kalap meg csúcs, lehet, hogy nagyobb fejre is horgolhatnál...
Aledi üzenete…
Köszönöm, Karina.
Katafolt,
Van ám nekünk egy tucat Barbie-nk. Én ugyan nem vettem egyet sem, de a lányom az 5. szülinapjára mindenkitől azt kért :) Rongybabára akartam a kalapot, de ilyen kis méretben nem volt.
Kriszta üzenete…
Gyönyörű a kalap!
És olyan jó volt olvasni a soraid, hogy el sem hiszed, köszönöm neked :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci