Macikkal a Duna tv Család- barát magazinjában

Nagy örömömre újra meghívtak a Duna tv Családbarát magazinjába. Ezúttal játék mackókat vittem. Pontosabban azt szerettem volna megmutatni milyen sokféle anyagból készülhet játék maci. Volt ott: szőrme maci, frottír maci, farmer maci, plüss maci, wellsoft maci... A műsorvezető is besegített, azt mutattam meg neki mitől mozog a maci keze- lába. Műanyag maciizületet használtunk.
Nagyon jól éreztem magam újra, az egész stáb kedves, segítőkész, emlékezetes másfél óra volt. Köszönet érte! 
A felvétel néhány hónapig a következő linken érhető el: https://www.mediaklikk.hu/video/csalad-barat-2019-01-09-i-adas/
0:24 és 1:21-kor vagyok látható.

















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci