Újra női felsők

Egy pályázatnak köszönhetően tavaly új varrógépeket vehettem. Egy fedőző (Bernina), és egy interlock (Janome) boldog tulajdonosa lettem, valamint a régebbi Janome helyett is egy újabb típust (TXL 607) választottam. Mondanom sem kell mekkora öröm ez nekem! Ráadásul az új gépekkel már könnyedén varrhatok jersey anyagokat. Úgyhogy jöhetnek a női felsők, pulóverek. Igyekszem szép, színes darabokat varrni, szürke, fekete van elég a boltokban. :)
Mindent magamon mutatok be. Hát... mit mondjak? Van, ami nem igazán az én színem. Jó kis játék volt egymás mellé helyezni a különböző színeket, alkalomadtán próbáljátok ki, hiszen teljesen más képen, mint élőben. Az ember reálisabban látja melyik az előnyösebb. Kíváncsi vagyok ti ugyanazt látjátok-e, amit én. Számomra ugyanis nem kérdés hányas számú (színű) póló a nyerő.



És még néhány, póló, pulóver:



A felsőket is megtaláljátok a Meska boltomban. Már amit nem tartottam meg saját részre. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci