Menyasszony- vőlegény baba a Duna tv Család- barát magazinjában

Február 14.-én újra meghívtak a Duna tv Család- barát magazinjába. A házasság hete lévén több menyasszony- vőlegény babát vittem magammal. De volt köztük székely baba pár, valamint egy fiú- lány Waldorf baba páros is lezser, farmer szerelésben.
Mivel egy-egy hasonló menyasszony- vőlegény baba elkészítése több napot vesz igénybe, az élő felvétel másfél órája alatt egy apró párocskát varrtam, melyek esküvői dekorációnak, vagy köszönőajándéknak tökéletesek. De apró meglepetések is lehetnek az ifjú párnak, egy szép kis dobozkában a nászajándéknak szánt boríték mellett.
Akárcsak előző két alkalommal, most is jól éreztem magam, a stáb nagyon kedves, segítőkész. Naná, hogy megint férfi műsorvezető jött oda beszélgetni! Egy kis alkotásra őt is befogtam, a vőlegény baba arcát rajzolta meg, fülig érő szájjal.

A felvétel néhány hónapig újranézhető itt. A 17:20 és az 1:20:00 percben beszélgetnek velem.















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci