Jancsi és Juliska

Említettem már milyen fantasztikus férjecském van? Most is csak halkan teszem, nem hiszem, hogy örülne neki :) Szóval az én férjem a babavarrásban (is) teljes mellszélességgel támogat. Az ő ötlete volt, hogy Piroska után más mesebeli figurákat is megvarrhatnék. Így ugrott be Jancsi és Juliska. Mikor rákerestem, hogy hogyan is ábrázolják őket többnyire osztrák népviseletes párt találtam. Én viszont egy semleges Jancsi és Juliskát szerettem volna, akik önállóan is megállják a helyüket. Szerintem így rendben vannak :)




Hansel and Gretel :)


Megjegyzések

Plánka Ágnes üzenete…
:)Nagyon irigylésre méltó helyzetben vagy egy ilyen férjjel.A babák pedig tökéletesek!:)
bemka üzenete…
Már az Etsy-n is megcsodáltam őket:)
Csodababák!
Hencsilli üzenete…
Jaj, de nagyon aranyosak :D:D
A párod pedig nagyon jó ötletadó!
orsolya vanessza kiss üzenete…
Tündériek! Komolyan ! :)

és jó látni egy fiú babát is :)
katafolt üzenete…
Á, ez a Jancsi :))! Persze, Juliska is nagyon édes, meg hát ketten együtt,persze, de a fiúbabák valahogy még kedvesebbek, talán azért is, mert ritkábbak.
stiglinc üzenete…
Nagyon kedvesek!
Jó az ötlet, bár én pont őket nem bírom elképzelni, ahogy mezítláb botladoznak az erdőben. Legalább egy kis papucsot és sarut megérdemelnének, ha már a gonosz boszorka úgy kitol velük:-)
Julcsi üzenete…
Igen, nagyon rendben vannak. Zseniális vagy, ugye tudod?:)
F.Gina üzenete…
Elolvadok a babáidtól, mondtam már ?
Kata üzenete…
Csodaszép kis pár!!!! :)
Kathy üzenete…
Edesek igy egyutt nagyon, csodalatosan jo otlet! :))
Amaranta üzenete…
Még jó, hogy rendben vannak, egyszerűen tökéletesek!
csevi üzenete…
Hajrá babás férjek! Az enyém is baba mániás, így bármi babáról van szó befogadja, támogatja. Férjed nincs egyedül. :)
boGár krea üzenete…
Teljesen igazad van: tökéletesen rendben vannak! Bájosak, csodásak! Remekelsz, mint ahogy ezt már megszokhattuk... :)
Ja, és a férjedről se feledkezzünk meg: jó választás volt! ;)
Belinda üzenete…
Nagyon helyesek! Boszorkány is lesz hozzájuk egyszer?:) Persze ez egy gonosz banya, nem illik a Te babáid közé.:)
Aledi üzenete…
Jaj, lányok, annyira kedvesek vagytok, nagyon jólesik, köszönöm!
Vanessza, Katafolt, szeretek fiú babát varrni, csak sajnos nem nagyon van rá igény :(
Stiglinc, valahogy úgy éreztem a horgolt cipő nem annyira passzolna, cipőt varrni meg nem szeretek :)
Belinda, nem hiszem, hogy sikerülne boszit varrnom. Próbáltam már más stílusú babát készíteni, de valahogy nem megy, nekem ezekre áll rá a kezem.
A férjecském meg, hát igen, ő egy kincs, tudom jól, de azért ő sem panaszkodhat :)))
Anita üzenete…
Jajj, nagyon tetszenek. Valahogy pont ilyennek képzeltem őket gyerekkoromban. :)
illesreka üzenete…
Éljen Jancsi!:-))) Nagyon szeretem a fiú babáidat(is)! Azért Juliska is aranyos...;-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci