Iskolába készülőknek

Mivel tavaly már varrtam gyerekeimnek strapabíró tornazsákokat, lányomnak meg piperetartót, nem sok varrnivaló maradt a tanévkezdésre. Azért egy furulyatartó készült a fiamnak is. Ugyan ő nem zeneosztályba fog járni, hanem egy nagyon jó gimnáziumba (na, csak kibújik belőlem a büszke anya :), de furulyázni fognak. Kígyót kért rá a fiam, de nem sikerült túlságosan ijesztőre, inkább egy kis kukacra hasonlít  :)
És egy első osztályba lépő kislány szülinapjára készült névre szóló ceruza.

Megjegyzések

krisz üzenete…
Ó,nekem igy nem ijesztőn sokkal jobban tetszik,mintha ijesztene!
hekka üzenete…
Nagyon helyes furulyatokot varrtál. De szerettem volna én is ilyet! Nekem mindig a gyári műanyag volt... :)
Piroseper üzenete…
Nagyon jók lettek! :)
katafolt üzenete…
Jók lettek, olyan vidámak! Ilyensmi ceruzát láttam valahol ablakpárnának is...
Kaoka üzenete…
Nekem inkább baby kígyónak tűnik. :)
patonaifabian üzenete…
Ő jó lelkű kígyó. Te is tudod nem mindegyik mérges, vannak örömködők is:))
Ibcsy üzenete…
Nekem is jobban tetszik, így mintha mérges kígyó lenne:-))Jó lett!
Lilla üzenete…
A ceruza dísz, vagy tolltartó? Szépek lettek, különösen, hogy az én kislányomat is így hívják :)
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Hekka,
Nekem még furulyám se volt, matek-fizika osztályba jártam, minden más tantárgy mellőzve volt :(
Lilla,
Nem tolltartó, csak simán ki van tömve, a gyerekeim egymás püfölésére használják :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci