Apróságok

Első kérdés a fórumon egy babáról, hogy mekkora? Én kb. 30 cm-s babákat varrok szívesen, két okból. Először, mert játékokat készítek nem dekorbabákat. A 25-40 cm az a magasság, ami pont jó a 2-6 éves korosztálynak. Nem olyan nagy, hogy ne bírna vele egy csöppség, de elég nagy ahhoz, hogy a kicsit nagyobbak öltöztetni tudják. A másik ok kényelmi : ) Ugyanis az apró baba macerás, több a munka vele, mint egy nagyobbal.
Mikor a fórumtalálkozóra készítettem a sapkás macit, mégis megpróbálkoztam egy kicsivel is. 12 cm magas lett. Valóban türelemjáték volt, de meglepetésemre alig igényelt több kézimunkát, mint nagyobb testvére. A végeredmény meg tényleg más. Képen ugyan nem látni, de élőben egy ilyen kis baba nagyon kedves tud lenni. Mivel ilyen kis marokmaci, kapott egy zsákot is, amibe szépen belefér. Így ő valóban zsákban Benedek.
 
  
A másik aprókám tulajdonképpen nem is az. Ugyanis a kis horgolt cipellő valóban csak 3 cm, de 30 cm-s babalábra való.
  
Ezzel kicsit kínlódtam, nem találtam a videót hozzá, úgyhogy emlékezetből készült Stigi utasításai alapján. 

Megjegyzések

bemka üzenete…
Óóó....ez a kicsi Benedek,valahogy olyan mint egy újszülött baba, csak szeretni lehet.
BCili üzenete…
Nem állhatom meg szó nélkül az apró cipőt, nagyon helyes. :) Kiváncsian várom kinek a lábát dísziti majd.
Aprót varrni nem mindig nehezebb, na de miniatűrt, az már igen!
bolyet üzenete…
Tényleg ennyire picurkák?Nem is gondoltam!Nagyon kedves és harmonikus "kompozíció"!Az a horgolt kis cipellő....tündér falat!:-))
Jandó üzenete…
Mind nagyon aranyos. A babacipő rendkívül édi. :) Kérlek nézz be hozzám, van egy díjam számodra.
Mehike üzenete…
Nagyon édes ez a maci.
Aledi üzenete…
Köszönöm szépen lányok. Azért maradok a 30 cm-nél : )
Elnézést, hogy pár napra eltűntek a megjegyzések, valamit elállítottam. Kezdő blogolónál megesik. De már 1 hónapos vagyok : )

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci