Csakazértis tavasz

25 évig olyan helyen éltem (nevezetesen Csíkszeredában), ahol a téli -20 fok teljesen átlagos hőmérsékletnek számít. A csúcshideg -42 volt kamaszkoromban, amiből az akkori hatóságok "csupán" -38,4-t közöltek hivatalosan, hiszen 40 alatt be kellett volna zárni az iskolákat, gyárakat, és akkor ki építi a kommunizmust : )
Azt hiszem ez feljogosít arra, hogy a tél legyen a negyedik kedvenc évszakom. Szóval csakazértis tavasz, meleg, és napsütés. Legalább bent a lakásban.
 

Azért a gyerekek (és Apuci :) lelkesedésének én is tudok örülni. Ezt a hatalmas ücsörgő hóembert építették hétvégén:

Megjegyzések

boGár krea üzenete…
Éljen a tavasz! És leginkább az, hogy mégis blogolsz! :)
Most találtalak meg, és úgy örülök!!!
Jó dolog ez. Kicsit kikapcsol és hát...lehet mutogatni :)))
Aledi üzenete…
Köszönöm Brigi. Én is örülök, hogy elkezdtem, egész kis virtuális világot fedeztem fel azóta : )
Fércművek üzenete…
De jól esett a szememnek ez a párna. Nagyon szépen köszönöm! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci