Pöttyös marokbaba

Zelnice blogján olvastam volt egy idézetet a pöttyökről. Tehát meg lehet magyarázni tudományosan is a pöttyök iránti szeretetemet, de minek? Imádok mindent, ami pöttyös (naná, hogy a Rudit is :), és úgy gondolom, hogy gyereknek, játékbabának keresve sem lehet jobb mintát találni, de elárulom, hogy jómagam is rendelkezem néhány pöttyös darabbal :)
A babafórumos találkozóra készülve ezért is gondoltam, hogy pöttyös  babát készítek.  A piros meg, hát az a kedvenc színem, ez nem vitás.  Úgyhogy ehhez hasonló kis marokbaba  született, aki  nagy örömömre Julcsihoz, és az ő két kislányához került. 

Megjegyzések

bemka üzenete…
szeretnivaló :)
Hencsilli üzenete…
Nagyon aranyos baba:) Én is szeretem a pöttyöset :)
Ili üzenete…
Nagyon édes lett!!
Igen a pöttyös a Te védjegyed!!!!!
F.Gina üzenete…
Édes pofa :)) És igen-igen, pöttyöst varrunk pöttyössel !
Julcsi üzenete…
Meg a mi legnagyobb örömünkre is:)
illesreka üzenete…
Igen! Éljen a pöttyös meg a piros! No, meg a piros-pöttyös!:-))) Nagyon aranyos baba!:-)
csutkailda üzenete…
Nagyon aranyos......én is szívesen elfogadtam volna. :)))
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Gina, ez a pöttyöst varrunk pöttyössel ötlet nagyon tetszik ám :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci