Gurumi : )

Mivel a babavarrás a hobbim, nagyon sok babakészítő munkáját ismerem, szeretem. Mindenkit arra biztatok, hogy legalább egyszer próbáljon babát varrni, főleg, ha kislánya van. Semmivel össze nem hasonlítható ajándék a mami babája. 
Mint mindenkinek, nekem is megvannak a kedvenceim, akiknek a munkája lenyűgöz, és akikről csak felkiáltójellel, és mosollyal tudok beszélni. Hekka horgolt csodái ide tartoznak. Érthető tehát, hogy (bár nem szoktam csere-berélni) amikor néhány napja írt, hogy szeretne tőlem egy alvó bébit kapva-kaptam az alkalmon, hogy nekem nekünk is legyen egy hekkagurumink. Szívem szerint egy maci-, vagy nyuszilányt választottam volna, de a lányom beleszeretett a katicába, és nem engedett. Úgyhogy ő készült el számunkra hihetetlen gyorsasággal:

Az, hogy tüneményes, nem elég jó szó rá, tökéletes, gyönyörű ajándék a lányomnak. Köszönjük Hekka :)

Az ajándékról jut eszembe: nagyon szépen köszönöm a sok-sok jelentkezést a manóért, február 14.-ig még lehet pályázni rá.

Megjegyzések

eszterda üzenete…
Igen, úgy igaz, ahogy mondod! Mindannyian gyönyörűségeket alkottok!:)))
dióhéj üzenete…
ó, de édes, tetszik ez a cserebere :)
Murphy üzenete…
Szia!
Nézz be hozzám, vár rád valami. :)
patonaifabian üzenete…
Adél!
Nem csoda, hogy őt választotta a kis hölgy, én is imádom ezt a kis katicát! Nagyon jó cserét végeztetek!
hekka üzenete…
Kedves Adél!
Köszönöm szépen ezt a kedves bejegyzést. :) Tudod te, milyen régi szerelem nekem ez az alvó bébi... :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci